راه های طبیعی وجود دارد برای کاهش سطح 6.14 کراتین؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

راه های طبیعی وجود دارد برای کاهش سطح 6.14 کراتین؟

برخی از راه های طبیعی برای کاهش سطح کراتین 6.14 بیمار از وب سایت ما دیده است و پرسید: وجود دارد: "سطح کراتینین من 6.14 و اوره netrógeno 81.60 است. می تواند شما را به من بگویید اگر طبیعی برخی از کاهش سطح کراتینین؟ "در این مورد وجود دارد، ما برخی از درمان های طبیعی برای آن توصیه می شود.

چه siginifica کراتین؟

کراتی نین یک محصول شکست عضله در بدن انسان است، آن است که به طور عمده توسط فیلتراسیون گلومرولی دفع می شود. در یک طرف، کراتینین تولید پایدار است. هنگامی که افزایش کراتینین مردم، نشان می دهد که مردم مشکل عملکرد کلیوی دارند. توانایی کلیه ها کاهش یافته است زائد سوخت و ساز و سموم در کلیه تجمع می یابد. علاوه بر این، عملکرد کلیه جبرانی بسیار قدرتمند است. سپس، هنگامی که آسیب کلیوی بیش از نیمی از کلیه، علت افزایش کراتینین. بنابراین، مردم باید توجه بیشتری به کنترل سطح کراتینین پرداخت.

سطح کراتینین از 6.14

همانطور که در بالا ذکر است، کراتینین 6.14 بسیار بالا است. بیمار مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، نارسایی کلیه است. این مرحله بسیار مهم است، nesecita درمان برای جلوگیری از این بیماری دریافت خواهید کرد. در مقابل، افزایش کراتینین مداوم آسیب کلیوی ممکن است به تمام کلیه را گسترش دهد. در آن زمان، کراتینین اگر دانش آموز و صدمه به کلیه ها را نمی توان ترمیم.

درمان طبیعی برای کاهش سطح کراتینین

در طب سنتی چین، درمان طبیعی به طور کلی اعمال برای کاهش کراتینین. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های بسیار موثر است. چهار اثر عمده ای وجود دارد: اتساع عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب. شما می توانید آسیب کلیوی بخش تعمیر و افزایش میزان فیلتراسیون گلومرولی، و سپس کراتینین می توان کاهش داد. در واقع، شما مبتلا به نارسایی کلیه درمان زود هنگام، آن می تواند معکوس شود. البته، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بسیار طبیعی و بی خطر است.

اگر شما هر گونه سوال در مورد بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام زیر را ترک، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: